2010. augusztus 21., szombat

első vezetés

nos megvolt az első itteni jobb oldali vezetésem kamionnal. mindenkit szeretnék megnyugtatni nem nyírtam ki senkit, nem mentem át autókon :) azt mondjuk be kell vallanom h nem volt 100%-os, mert a kamion bal oldalát azt annyira nem éreztem, de ahhoz képest h ez volt az 1 nem olyan gáz. emlékszem amikor otthon először öltem ekkora monstrumban, az sem volt sokkal könnyebb, max annyiból h ott a jó oldalon mentem.
az autó kezelésével nem volt gond, csak 1x akartam jobb kézzel váltani :), de ott csak az ajtó volt. ebből kiderült ugye h manuálissal mentem, de nagyon könnyen hozzá lehetett szokni. meg az oktató, mindent nagyon jól elmondott, mit hogy csináljak pontosan. 
hozzá kell szokni h az ember a másik oldalon ül, más gond nincs. azzal nem is volt gondom h a másik oldalon megyünk, nem akartam rossz oldalra fordulni, mert az adja magát.
szóval köv héten megyek majd vhova dolgozni, szorítsatok. 

üdv
R

1 megjegyzés:

  1. amikor először öltél? robiiii, ezt csak így, nyilvánosan? tökös csákó vagy, mindig mondtam, nem hiába, chuck volt a mestered

    VálaszTörlés