2010. augusztus 9., hétfő

fejlemények

talán a címválasztás nem volt annyira szerencsés, mert sok fejleményről nem számolhatok be. sajnos a dolgok itt is legalább annyira bürokratikusak mint otthon ha nem még inkább azok. elméletileg már folyamatban vannak az ügyek, de természetesen minden elég lassan történik. a legfontosabb amire most várok, az h megérkezzen az angol jogosítványom - ami felhatalmaz arra h a rossz oldalon ülve a rossz oldalon vezessek :). amint meglesz a jogsi elkezdhetek dolgozni, megcsináltathatom a bankszámlámat, beiratkozhatok konditerembe... meghódíthatom a világot ööö, na ez nem tartozik a tárgyhoz.

a lényeg, amint megérkezik ez a kis plasztik kártya már sinen vagyok, egészen addig nem annyira.

szóval a blog bejegyzések hirtelen megszűnése arra vezethető vissza hogy konkrétan semmi nem történt, amiről írni lehetett volna. feltételezem az nem sokatokat érdekelt volna mit ettem, mennyi tv-t néztem, neteztem...

a mai nap egyetlen érdekes történése, hogy kicsit átrendeztem a szobámat, mind az 5 nm-t :), erről írok holnap

nagyon izgalmas történet

tartsatok velem holnap is

R

1 megjegyzés:

  1. +44...? What a f....? Jah, hogy R!!!
    Köszönöm szépen a köszöntést :D
    Jó szövevényes volt az sms, gondolom ma sem jött meg az angol jogsi.

    VálaszTörlés