2010. augusztus 1., vasárnap

London 1

Mint azt már beharangoztam a szombati nap egy kis városnézéssel telt, szerencsére az időjárás is kedvezett, bár reggel elég felhős volt és én majdnem visszaléptem, de később kitisztult az idő, és szép városnéző idő lett.

mint arra számítottam elég közel vagyunk a városhoz, kb 25 perc alatt benn voltunk (amikor többesszámot használok az most nem a királyi többes miatt van, hanem az azért mert nem egyedül voltam, h az egyik kollégámmal Attilával, aki már járt itt) vonattal onnan pedig metróval nagyon gyorsan benn voltunk a központban. annak ellenére h rengeteg vonala van a metrónak elég egyszerű navigálni benne, mert minden ki van írva egyértelműen. a buckingham palotáig metróztunk majd onnan a felszínen haladtunk a város szívébe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése