2010. szeptember 30., csütörtök

kondi uszi

amikor a Viktor írta h majd ne felejtsek el a másik oldalon úszni, csak mosolyogtam 1 jót, de nem hittem h ilyesmire sor kerül. pedig igen. ma voltam usziban, mivel elég korán végeztem és a fazon akivel 1 sávban úsztam frankón a rossz sávban úszott :) hihetetlen. de maga az úszás nem volt rossz, elméletben átúsztam a balatont, utána meg vissza, hiszen azon az oldalon volt az autó :) 
az uszoda nem valami nagy szám, kicsit zavaró h csak 1.2 m mély a víz, de legalább nem olyan durván klóros mint otthon. természetesen sikerült pont akkor mennem, amikor úszásoktatás volt gyerekeknek, de nem volt baj én is beszálltam :) de lenyomtam  a kis köcsögöket :)

tegnap kondizni is voltam, na az nem ment annyira jól, sztem itt sokkal nehezebbek a súlyok mint nálunk, mert nem tudtam annyit kinyomni mint otthon. ez tuti nem azért van mert nem edzettem már 1 éve, ugye? remélem h azért lesz időm majd járni edzeni, mert rám fér. a terem nyitva van 6-tól este 10-ig, de nem hiszem h egy 13-14 órás műszak után még lesz kedvem menni bármit is csinálni. majd meglátjuk. 

egyébként Gábor azt a pótkocsit berakhattam volna az ERŐ-vel is, de abban meg hol marad a móka, meg a kihívás. nem lehet mindig a könnyebb utat választani, mert abból nem tanulsz semmit. látom neked is van még mit tanulnod ifjú padawanom. majd itt a blogon keresztül tartok távoktatást. távgyógyítást is vállalok, de ahhoz hívjátok a 0690-555-24-41 es számot :)

1 megjegyzés:

  1. Mondtam én!!!
    A víz meg azért volt sekély mert a hobbit sávban voltál!! furák ezek a britek :P

    VálaszTörlés