2010. szeptember 28., kedd

meló

úgy tűnhet h kicsit elhanyagolom megint a bejegyzéseket, de ez nem így van, csak az utóbbi pár napban nem voltam sokat itthon, mert elég sok munka volt. dolgoztam szerdától tegnapig és volt olyan nap amikor 14 órát kellett nyomni, ami most kivételesen nem zavar, mert minél több a munka annál több pénzt kapok. 

tegnap voltam 1 igen kellemes helyen:
ezen 
a linken meg tudjátok nézni hogy néz ki a hely ahova be kellett tolatnom, egy nyerges szerelvénnyel. annyit mondok csak h nem volt könnyű. volt olyan pillanat amikor gondoltam rá hogy fogom magam, kiszállok és eldobom a kulcsot nagyon messzire, majd beülök vhova 1 sörre. de mivel nem iszom sört inkább betolattam. mondjuk nem én lettem volna az első aki nem tudja megcsinálni, mondták az ott dolgozók h volt olyan sofőr, aki tényleg azt mondta h Ő ezt nem tudja megcsinálni. ezzel nem fényezni akarom magam, mert annyira nekem se ment simán, de legalább nem adtam fel.

és mivel tegnap ilyen jól dolgoztam - na meg az volt a 6. napom - ma nem dolgozom. megyek ma megnézem a Gym-et ahova fogok járni, remélhetőleg rendszeresen kondizni, meg úszni. elvileg elég jó hely, de félő h itt is keményen kell edzeni h legyen valami eredménye :)

szóval ez történik, holnap meg mennem kell assessment-re a tesco-ba , meg 1 T-KMaxx nevű céghez. ha azok sikerülnek akkor majd mehetek oda is dolgozni. szóval szorítsatok.

holnap majd írok hogy sikerült.

üdv
R

2 megjegyzés:

  1. ha úszni mész akkor figyelj hogy a jó oldalon haladj :P
    egyébként tényleg izgalmas a rámpa ahova álltál, én még a comboval se tolattam volna be :)

    VálaszTörlés
  2. Látod nem kellett volna abbahagyni a gyúrást, mert akkor leemelhetted volna a nyergesről a pótkocsit és betolhattad volna:)

    VálaszTörlés