2010. október 27., szerda

1 hét

na tessék, már megint nem írtam 1 hete, remélem azért nem volt senkinek elvonási tünete, mert nem tudott új bejegyzést olvasni. de amennyiben vki már tényleg nem bírja tovább nyugodtan reklamáljon a szerkesztőnél :)

azt tudjátok h átköltöztem a nagyobb szobába, már át is rendeztem, meg kitakarítottam - amennyire lehetett. tegnap egyszer csak azt vettem észre h elég hideg van, ami nem annyira szokatlan, mert olyan mintha a falak papírból lennének, szigetelés az nem igen van. de most nem az volt a gond, hanem az h megadta magát a boiler, nem melegít már tovább. mondjuk nem is csoda mert egy 20 éves darabról van szó, amit állítólag a beüzemelés óta nem látott szakember. sztem talán ideje lenne lecserélni, de ezek meg akarják még javíttatni, hiszem az olcsóbb, de ahhoz sztem exhumálni kellene azt az embert aki még szerelt ilyet :) azért remélem holnapra lesz fűtés.

megvettem az új telefonomat, sajnos még csak virtuálisan vagyok a tulajdonosa 1 gyönyörű HTC Desire HD típusú telefonnak, mert nincs raktáron, amit a kedves T-mobile elfelejtett közölni a honlapon. azt ígérték, hogy a hét elején megkapom a telefont, asszem arról már lemaradtam, de én már annak is örülnék ha a héten megjönne. kapok hozzá 1 új telefonszámot, amit majd itt fogok közzétenni, hogy az a rengeteg ember aki eddig hívott otthonról, nehogy rossz számot tárcsázzon.

körülbelül ezek történtek az elmúlt 1 hétben, amit érdemes említeni, emellett volt sok munka, meg alvás, evés-ivás, kondiba járás. ma pl. nagyon jót edzettem. lábra, meg hasra, remélem azért holnap le tudok menni a lépcsőn :) még szerencse h az autó amivel dolgozom automata, legalább a kuplungot nem kell nyomkodnom.

kedveseim ezennel zárom soraimat, mindenkinek szép álmokat v jó reggelt esetleg jó napot, attól függően ki mikor olvassa ezen sorokat.

R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése