2010. október 19., kedd

az új szoba

szóval tegnap átköltöztem egy nagyobb szobába, mivel a srác aki itt lakott hazament. mostanában elég nagy mozgolódás van itt, mindenki megy haza. ugye amikor jöttünk már nem is emlékszem mikor, akkor 3-an voltunk. mára már egyedül maradtam, mert mindkét csávó hazament. egyiküknek sajnos nem sikerült munkát kapni, Ő elég szerencsétlenül járt, másik pedig most unta meg az itt létet. neki mondjuk családja van otthon, gyerekek, meg minden ami ezzel jár szóval nem csodálom h így döntött. ilyenkor én is eltűnődöm h mi a szart keresek itt, de utána mindig rájövök h ha hazamennék soha nem jutnék egyről a kettőre. egyébként pont valamelyik nap gondoltam arra h amikor én megcsináltam a kamionos jogsit, akkor ez volt a terv h majd otthon nyomom kicsit h legyen rutinom, majd irány külföld - írország, angia - mert ott lehet pénzt keresni. és igaz h az út amerikán keresztül vezetett ide, de végül is itt vagyok. fura h alakulnak néha a dolgok. szóval most h itt vagyok nem szabad feladnom, most már csak ki kell találni h mi legyen a következő lépés, és azon dolgozni. sajnos az itteni lottót pont megnyerte vki (113 millió font!!!!!!!!!!), szóval vmi mást kell kitalálni. 

de azt hiszem kicsit eltértem a tárgytól. a szoba nagyszerű, majdnem 3x akkora mint az előző volt :), ez nem azt jelenti h ez egy óriási szoba, hanem h az előző volt ici-pici :) van egy rendes asztalom, ahol majd sokkal kényelmesebben tudom írni a blogomat, szekrény, ágy, komód. kb ennyi. még a világításon kell javítanom kicsit, mert elég sötét van, de valószínűleg csak izzót kell becsavarni. na meg kell vennem 1 elosztót, mert csak egy konnektor van. de ezek már részletkérdések.

mára ennyi, holnap megint munkanap lesz
szép napot mindenkinek

R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése