2010. október 4., hétfő

kondi 2.0

nos nem akarom elkiabálni de úgy fest  h túl vagyok minden újrakezdő legrosszabb pár napján, amikor is az első pár edzés után kb minden izom fáj az ember testén, és biztos benne h ez soha nem fog elmúlni. ilyenkor mindenki megígéri magának h ha elmúlik ez a fájdalom soha többet nem hagyja abba - páran inkább nem kezdik el, ugye Tián :). én már annyiszor abbahagytam és újrakezdtem h már nem lepett meg a dolog. próbáltam annyira finoman edzeni ahogy csak tudtam, de még így is fájt mindenem. de mivel ennyire profi újrakezdő vagyok, már nem lepett meg és már majdnem el is múlt. ma is lementem kicsit, mivel mást nem igen lehetett csinálni merthogy a változatosság kedvéért esett az eső. így a mai szabadnapomnak ez volt a fénypontja h edzeni voltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése