2010. október 18., hétfő

London szájtszíing

ma szabadnapos vagyok, meg holnap is és mivel elég szép idő volt elhatároztam h ismét ellátogatok Londonba. elhatározásomat tett is követte, minek köszönhetően a mai napon városnézéssel töltöttem. igyekeztem olyan helyeket felkeresni, ahol még nem jártam - van pár ilyen. elmentem például Camden Town nevű helyre, ami egy bazinagy piac gyakorlatilag. nem annyira az én világom, de legalább ezt is láttam. nem mondom h nem volt érdekes, csak kb 1 millióval több ember volt ott mint amennyit én szerettem volna :)
van egy hely Stables Market, ami régen rendes kereskedő hely volt, ide hoztam mindenféle árut, vonattal, hajóval, lóval, és itt adták vették. ma már a szupermárketek korában itt csak mindenféle haszontalan v annak tűnő dolgot lehet kapni. na meg persze a sok hülye turista idejön nézelődni. 
van még most is működő zsilipes csatorna, ahol inkább már csak turistahajók mennek, de most is úgy működik mint amikor megépítették. 

miután kibámészkodtam magam tovább folytattam utamat, a Leicester Square érintésével a British múzeumba. egy rövidke kis időre még benéztem a Covent Gardenbe, ami szintén egy kirakodóvásár. a múzeum elég rendben van. hatalmas nagy és rengeteg minden van benn. csak egy kis időt töltöttem ott, mert mindig elálmosodom vmiért a múzeumokban :) de oda tuti visszamegyek majd. novemberben lesz egy jó egyiptomi kiállítás a holtak könyvéről, azt majd megnézem. 

miután végeztem a múzeummal már nem akartam menni sehova, de még visszajönni se volt kedvem szóval sétálgattam még kicsit az oxford utcában, bementem pár boltba, megnézni h mi az amit nem veszek meg :) voltam a Primark-ban de addigra már annyira elegem lett a tömegből h inkább csak átszaladtam a bolton. rengeteg ember volt benn, na meg kinn is mindenhol. 

innen már csak alig 1 óra metrózás választott el attól h visszaérjek :)

mivel holnap is szabad vagyok ismét tervezek vmi kiruccanást, még nem tom hova megyek, de nincs kedvem itt ülni a szobámban, ami már 1 nagyobb szoba, de erről írok később.

3 megjegyzés:

  1. Köszi Robi! Most fáj a szívem, de már nemcsak London, de a kiállítás után is... :(
    G.

    VálaszTörlés
  2. Kedves G.
    eljöhetsz megnézni a kiállítást ha akarod :) szívesen elmegyek veled.

    VálaszTörlés