2010. október 4., hétfő

telefon

már régóta érik bennem a gondolat h kell vennem 1 új telefon, de most már biztos, mert pár napja sikerült elküldenem a HTC-met az örök telefonmezőkre. sajna leejtettem, és az esés következtében olyan súlyos belső sérüléseket szenvedett, hogy még akkor sem jött helyre, amikor szétszedtem majd újra összeraktam, és többször is megráztam megütögettem :) 

de sebaj biztos vagyok benne h most már 1 jobb helyen van, ahol mindig van térerő, és soha nem kell töltőre dugnia magát. jó szolgálatot tett nekem az évek során, sok helyen voltunk együtt, mindig velem volt amikor szükség volt rá és soha nem kérette magát ha tapizni akartam :)

remélem h az utódja is legalább ekkora szolgálatot tesz majd. már ki is néztem, gondolom sok embert nem érdekel, de ez a telefon az:

HTC Desire HD

és abból kifolyólag h a telefon megadta magát, Gps-em se volt, ami elég kalandossá tette az elmúlt pár munkanapomat. kellett vennem egy térképet. hihetetlen h ilyen ókori eszközökhöz kell folyamodnom :) holnap elmegyek és keresek vmi normális gps-t, ami nem túl drága, mert azért ez a térképes dolog nem gáz addig ameddig nem küldenek be Londonba, mert az autópályákon még elnavigálok így térkép alapján, de a belvárosba nem szívesen mennék be így. 

sajna ez a váratlan kiadás kicsit hátráltatni fogja az autó vásárlásomat, de erről írok inkább egy másik bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése