2010. szeptember 1., szerda

Meló

Gondolom mind a 4 blogolvasóm már tűkön ülve várja h mikor érkezni a következő bejegyzés, tehát nekik ajánlom ezt a pár sort.

mint azt tegnap említettem, elkezdtem dolgozni, az első nap nem volt valami jó. nem nehéz a munka, csak az a probléma h Londonban kell boltokba árut szállítani. amikor azt mondom h london akkor arra gondolok h belváros, 1. 2. zóna, akinek ez nem mond semmit, ez olyan mintha budára kellene menni kamionnal :) szerencsére az autó nem az a nagy amit autópályán látsz, csak 1 tengely van hátul, szóval könnyebb vele manőverezni. persze vannak olyan helyek ahol nem tenném be a kezem a kamion és a másik autó közé :) na meg persze megtalálni a boltokat sem túl egyszerű, mert a navigáció ugyan odavisz, de nem biztos h arról az oldalról van a bejárat, és akkor lehet forgolódni ezzel a szarral. második nap már voltam olyan boltban ahol előző nap jártam, s úgy már könnyű volt. egy nap általában 2-3 boltba kell menni, mert nincsenek közel, London nem kicsi város. 

így 4 nap munka után azért azt látom h ez nem annyira nehéz munka, mert nem kell rohanni sehova, órabérben dolgozom, szóval ha dugó van itt nem zavar, mert annyival többet keresek :) volt olyan h kicsit eltévedtem, és később értem be, de senki nem kérdezte h hol voltam, miért csak most értem vissza. szóval egy ideig jó lenne ez a meló, igaz h pakolni kell, mert emelőhátfalas az autó, de azt ki tudom simán pihenni.

ma lehet h nem dolgozom, még nem tudni.

ennyi a munkáról. bármilyen kérdést szívesen fogadok.

R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése