2010. október 4., hétfő

autó

szóval az autóvásárlással az a baj h nem tom mit vegyek. 

asszem csinálok 1 kis közvélemény-kutatást, mit is gondolnak az olvasóim. akkor lássuk is a versenyzőket: (abc sorrendben megyünk h ne befolyásoljak senkit)

BMW 3 sorozat 

BMW 320d

Fiat Coupe

Ford Mondeo

Mazda Mx5

szóval ezek a versenyzők vannak. talán kicsit furának tűnik az összeállítás, de úgy voltam vele ha már ennyire olcsók az autók, akkor veszek olyat, amit szeretnék. minden az 5 autót a listán szeretném, mindegyik mellett vannak pozitívumok, és negatívumok. adok pár napot majd leírom nekem melyik miért kellene. egyébként annyira nem szálltam el az árakkal, mert mindegyi 2000 font alatt van, ami kevesebb mint 700e HUF



2 megjegyzés:

  1. BMW 3-ra szavazok és persze remélem nem felejtetted el a terepjárómat:-)
    Üdv:
    Jani

    VálaszTörlés
  2. Szia Robi!!

    Elérzékenyülve olvastam korábbi blogodat, amiben megemlítettél... :) megtettem az első lépéseket a hírnév felé !! (mármint megtetted nekem, szóval köszi :)) Ja igen az autók: egy két dolog kimaradt a listáról: Skyline, EVO Lanter, Subaru.
    Merthát gondolni kell a barátokra is :D Örülök hogy ügy néz ki jól vagy reméljük jól is érzed kint magad! Várjuk az írásaid! ÜDV: Tián

    VálaszTörlés